Przygasanie Świateł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • roberto45
    Classic
    • 2015
    • 3

    Przygasanie Świateł

    Zamieszczone przez Prezes52
    aniol, Anioł ale masz sexowne cyce :diabelski_usmiech
    Jak bym miał takie to by mnie Karina już dawno odsuneła od macicy :szeroki_usmiech
  • tomek1980
    Classic
    • 2013
    • 11
    • Octavia II (1Z3)
    • BMM 2.0 TDI 140 KM

    #2
    Przygasanie Świateł

    Czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się może z sytuacją przygasania świateł mijania podczas skrętu kierownicą co jest bardzo widoczne podczas postoju,dodam że aku jest nowy.Domyślam się że może to być spowodowane pompą wspomagania ale czy aby na pewno? Czy ktoś już się z czymś takim spotkał w swojej O2 2008 2.0 TDI
    Tomek

    Komentarz

    • hyp
      Ambiente
      • 2013
      • 146
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Witam,

      Moja propozycja to sprawdzenie czujnika kąta skrętu,

      Ten problem który opisujesz, nagminnie występuje w Fabiach (proszę przejrzeć forum o fabiach) i jest najczęściej związany z czujnikiem kąta skrętu, przygasanie jest powodowane przez otrzymywanie złych parametrów z tego czujnika i również najczęstszą przyczyną uszkodzenia tego czujnika jest zawilgocenie.
      ↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑

      Komentarz

      • tomek1980
        Classic
        • 2013
        • 11
        • Octavia II (1Z3)
        • BMM 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Dzięki za ważną wskazówkę na pewno sprawdzę to jako pierwsze
        Pozdrawiam ????
        Tomek

        Komentarz

        • waldek73
          Classic
          • 2008
          • 23

          #5
          Tylko że fabia miała wspomaganie oparte na pompie elektrycznej (elektrohydrauliczne) i czujnik kąta skrętu był zamontowany w przekładni. Octavia II ma wspomaganie elektromechaniczne i czujnik kąta skrętu znajduje się pod kolumną kierowniczą.
          Jest: OIII 1.4 TSI 4K4K
          Była: OII FL 1.6 MPI 4K4K

          Komentarz

          • robreg
            L&K
            • 2010
            • 1195
            • Octavia I (1U2)
            • AXP 1.4 MPI 75 KM

            #6
            Zamieszczone przez waldek73
            Tylko że fabia miała wspomaganie oparte na pompie elektrycznej (elektrohydrauliczne) i czujnik kąta skrętu był zamontowany w przekładni. Octavia II ma wspomaganie elektromechaniczne i czujnik kąta skrętu znajduje się pod kolumną kierowniczą.
            a co to ma do rzeczy? jedno i drugie pędzone jest silnikiem elektrycznym bardzo dużej mocy. Jeśli na wolnych obrotach zrobimy z samochodu przysłowiową choinkę, a dodatkowo będziemy bawili się w mistrza slalomu giganta w stojącym samochodzie, obydwa układy będą bardzo mocno obciążały pracujący z niewielką wydajnością ALTERNATOR!!! Akumulator ma tu niewiele do powiedzenia.

            Niech martwiący się kolega powtórzy eksperyment, utrzymując obroty silnika na poziomie 3,5 tysiąca. Raczej problemu przygasania świateł nie będzie, chyba że alternator w pojeździe jest uszkodzony
            Pozdrawiam, Robreg.
            ----
            furmanka.blogspot.com fan ;-)

            Komentarz

            • zadariusz1
              Rider
              • 2011
              • 543
              • Octavia III (5E3)
              • CLHA 1.6 TDI CR 105 KM

              #7
              Tak jak pisze robreg nie szukaj problemu tam gdzie go nie ma,bo szybko osiwiejesz

              Komentarz

              • 4tech
                RS
                • 2008
                • 4199
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Już nawet 2 tyś obr/min wystarczą
                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                Komentarz

                • ficken_the_mods
                  Classic
                  • 2014
                  • 6

                  #9
                  Ja nawet nie muszę kręcić kierownicą wystarczy abym szybko puścił pedał gazu i światełka przygasają na chwilę. Też mnie to drażni, człowiek kupuje nową furę a tu takie kwiatki - a to tylko jeden z wielu jakich doświadczam :klnie:

                  Jedno wiem na pewno: to pierwsza i ostatnia skoda w moim życiu ad:

                  Komentarz

                  • 4tech
                    RS
                    • 2008
                    • 4199
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM

                    #10
                    ficken_the_mods, no cóż...
                    Widocznie regulatory napięcia również mogą zepsuć się w "Skodzie"
                    A to ganc nojka z salonu :?:
                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                    Komentarz

                    • ficken_the_mods
                      Classic
                      • 2014
                      • 6

                      #11
                      A to ganc nojka z salonu
                      nie błędów w kompie, nie ma problemu. TTTM

                      Komentarz

                      • 4tech
                        RS
                        • 2008
                        • 4199
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez ficken_the_mods
                        nie błędów w kompie, nie ma problemu. TTTM
                        no to musi być coś nie tak :evil:
                        Dużo jest takich przypadków jak twój :?:
                        Szukałeś na forum, bo tematów jest sporo...
                        Warto poszukać selektywnie, wybierając odpowiednie działy do szukania

                        Może pada ci sprzęgiełko na alternatorze, albo właśnie zwalony układ regulacji ładowania... Albo kiepski alternator, cokolwiek w tym temacie...
                        Może powinieneś odwiedzić elektryka (lub samemu sprawdzić) napięcie ładowania, a właściwie jego stałość...

                        A że to twoja ostatnia Skoda, no trudno... Volvo i Mercedesy też się psują :diabelski_usmiech
                        Jednymi słowy "shit happens" :|
                        O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                        Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                        Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                        Komentarz

                        • demmsi
                          Elegance
                          • 2011
                          • 966
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                          #13
                          Panowie jakie oznaczenie powinno mieć sprzęgiełko dla alternatora Valeo oznaczonego 06F903023C.
                          Jakiej firmy brać te sprzęgiełko?

                          Komentarz

                          Pracuję...